Differenze trà a fibra di poliester è u cuttuni

In a vita, ùn pudemu campà senza manghjà, vestiti è dorme ogni ghjornu.A ghjente hà da trattà cù prudutti di tela in ogni mumentu.L'amici attenti di sicuru truveranu chì parechji materiali di vestiti sò marcati cù fibra di poliester invece di cuttuni, ma hè difficiule di truvà a diffarenza trà i dui basati nantu à l'occhiu nudu è u sensu di a manu.Allora, sapete chì tipu di fibra di poliester di tela hè?Chì hè megliu, poliester o cuttuni?Avà andemu à vede cun mè.

Vantaghji di a fibra di poliester 

1 、 Chì tipu di tela hè fibra di poliester

Fibra di poliester Fibra sintetica ottenuta da a filatura di u poliester policondensatu da l'acidu dibasicu organicu è u diol.Hè comunmente cunnisciutu com'è poliester, chì hè largamente utilizatu in i tessuti di vestiti.U poliester hà una eccellente resistenza à a rughe, elasticità, stabilità dimensionale, un bonu rendimentu d'insulazione, è una larga gamma di usi, è hè adattatu per l'omi, donne, vechji è ghjovani.

A fibra di poliester hà una alta forza è una capacità di ricuperazione elastica, per quessa hè ferma è durable, resistente à arrughe è senza ferru.A so resistenza à a luce hè bona.In più di esse inferjuri à a fibra acrilica, a so resistenza à a luce hè megliu cà quella di i tessuti di fibra naturali, soprattuttu daretu à u vetru, chì hè quasi uguali à quella di a fibra acrilica.Inoltre, u tela di poliester hà una bona resistenza à diversi sustanzi chimichi.L'acidu è l'alkali anu pocu dannu, è ùn hè micca a paura di muffa o moth.

Attualmente, u tela di u sole di fibra di poliester hè ancu populari in u mercatu.Un tali tela hà parechje caratteristiche eccellenti, cum'è parasole, trasmissione di luce, ventilazione, insulazione di calore, prutezzione UV, prevenzione di u focu, a prova di umidità, facilità di pulizia, etc. Hè un tessulu assai bonu è hè assai populari cù e persone muderne per a fabricazione di vestiti. .

Caratteristiche di a fibra di poliester

2 、 Chì hè megliu, poliester o cuttuni

Certi pirsuni pensanu chì u cuttuni hè bonu, mentri àutri pensanu chì a fibra di poliester hè ecologicu.U listessu materiale hè tissutu in tela, è l'effettu hè diversu quandu hè fattu in cose diverse.

A fibra di poliester hè spessu chjamata poliester è hè spessu usata cum'è un tela cumuni per i pantaloni sportivi.In ogni casu, u poliester ùn hè micca un tela d'alta qualità perchè ùn hè micca transpirable è tende à sente stuffy.Oghje, quandu u mondu piglia a strada di prutezzione di l'ambiente, i tessuti di u vaghjimu è di l'inguernu sò ancu cumunimenti utilizati, ma ùn hè micca faciule fà a ropa intima.U costu di pruduzzione hè più bassu di quellu di u cuttuni.U poliester hè resistente à l'acidu.Aduprate un detergente neutru o àcitu durante a pulizia, è u detergente alkaline accelerà l'anziane di i tessuti.Inoltre, u tessulu di poliester in generale ùn hè micca bisognu di ferru.U stiratura à vapore à bassa temperatura hè bè.Perchè ùn importa quante volte u ferru, si arrugherà cù l'acqua.

U cuttuni hè diversu da a fibra di poliester in quantu hè resistente à l'alkali.Hè bonu d'utilizà u polu ordinariu per a pulizia.Hè bè d'utilizà vapore a temperatura media per ferru delicatamente.U cuttuni hè traspirante, assorbe l'umidità è elimina a sudorazione.I tessuti di vestiti di i zitelli sò spessu selezziunati.

Ancu s'è i vantaghji è i disadvantages di u cuttuni è a fibra di poliester sò diffirenti, per neutralizà i so vantaghji rispettivi è cumpensà i so disadvantages, spessu combinanu i dui materiali in una certa proporzione per ottene l'effettu necessariu in a vita di ogni ghjornu.

Questa hè una breve introduzione à quale tipu di fibra di poliester di tela hè è quale hè megliu, fibra di poliester o cuttuni.Spergu chì vi sarà d'aiutu.

L'usu di fibre di poliester


Tempu di pubblicazione: 26-sep-2022