A matina di u 7 di maghju, Shenglin Meng, vicepresidentu di Shijiazhuang CPPCC

A matina di u 7 di maghju, Shenglin Meng, vicepresidentu di Shijiazhuang CPPCC, accumpagnatu da Qinghua Zhang, presidente di Zhaoxian CPPCC, è Zhixin Chang, vice capu di u guvernu di u cuntatu, hè ghjuntu à a nostra fabbrica per visità, guidà, investigà, capisce u bisogni di a fabbrica, è dà cura è aiutu.

nutizie 1 (1) nutizie 1 (2)
Dopu ghjuntu à a nostra fabbrica, u General Manager Zhijun Wang personalmente hà ricevutu è accumpagnatu.Per mezu di a spiegazione di u General Manager Zhijun Wang di Jinyi Chemical Fiber, u vicepresidentu Meng hà ancu avutu una cunniscenza di u sviluppu è u funziunamentu di a cumpagnia.U vicepresidentu Meng hà ancu cunsultatu nantu à i prublemi pratichi incontrati in a produzzione è u funziunamentu di l'imprese affettate da l'epidemie in l'ultimi dui anni, è u guvernu furnisce ancu un certu sustegnu è assistenza.

Hebei Jinyi Chemical Fiber Co., Ltd. apprezza a cura di i dirigenti à tutti i livelli.In u travagliu futuru, ùn scurderemu micca a nostra intenzione originale, mantene a nostra missione in mente, è travaglià dura per migliurà l'ambiente di vita!

U 26 di lugliu, Yanfang Wang, Sicritariu di u Cumitatu di u Partitu di u Contea di Zhaoxian è u Direttore di u Cumitatu Permanente di u Cungressu Populare di u Contea, si n'andò à Hebei Jinyi Chemical Fiber Co., Ltd.U Cumitatu Permanente di u Cumitatu di u Partitu County è u Direttore di l'Uffiziu di u Cumitatu di u Partitu County anu investigatu inseme.
nutizie 1 (3) nutizie 1 (4)

Dopu ghjuntu à a nostra cumpagnia, u Sicritariu Wang hà una cunniscenza dettagliata di a situazione di produzzione, di u mudellu di cummerciale è di i prublemi scontri, in modu chì pò aiutà è risolviri in una manera puntuale, migliurà cusì l'innuvazione tecnologica, a qualità di u produttu è i mudelli di marketing.Hè ancu cundollatu à tuttu u persunale di prima linea chì hà travagliatu in l'ambienti di u calore sweltering, è hà mandatu cura è frescura à u persunale di l'impresa è diversi ligami.
nutizie 1 (5)

U 2 ottobre di u 2021, un gruppu di dirigenti di u Contea di Zhaoxian hè ghjuntu à Hebei Jinyi Chemical Fiber Co., Ltd. per l'ispezione, è u capu di a cumpagnia, u Direttore Generale Wang, hà ricevutu calorosamente.
Durante l'ispezione, i dirigenti anu visitatu i prudutti di a cumpagnia accumpagnati da u General Manager Wang.U Signore Wang hà dettu ancu in dettagliu l'avanzamentu tecnologicu è l'innuvazione tecnologica di i prudutti di a cumpagnia, è ancu e prospettive di u mercatu domesticu.
Infine, i capi di u cuntatu anu affirmatu cumplettamente i prudutti di a nostra cumpagnia.
nutizie 1 (6) nutizie 1 (7)

À 9:50 am u 19 di nuvembre di u 2021, i capi di u cuntatu è i capi di i principali dipartimenti funzionali di u conte sò ghjunti à Jinyi Chemical Fiber Co., Ltd. per inspeccionà è implementà l'ambiente cummerciale in situ.General Manager Wang di a cumpagnia hà ricivutu l'accolta, è hà infurmatu à i capi d'ispezione per scambià e cundizioni di u funziunamentu di a cumpagnia è e cundizioni di produzzione.
nutizie 1 (8) nutizie 1 (9) nutizie 1 (10) nutizie 1 (11) nutizie 1 (12) nutizie 1 (13)
Per mezu di sta ispezione in situ, i capi di u cuntatu anu affirmatu l'operazione di Jinyi Chemical Fiber in l'annu passatu, è spressione chì daranu à l'impresa un supportu megliu è aiutu in u travagliu futuru.Lasciate chì l'impresa si sviluppa in modu stabile è diventa più grande è più forte.


Tempu di post: May-10-2022