E te iloa alava e pei ole polyester omo i lalo?

O polyester omo, lalo, ma isi alava o mea lauiloa ia e faʻaaogaina i oloa eseese e pei o lavalava, moega, ma mea i fafo.O nei filo e ofoina atu le tele o faʻamanuiaga, e aofia ai le mafanafana, mafanafana, tumau, ma le manava.I lenei tusiga, o le a tatou suʻesuʻeina nei mea ma pe faʻapefea ona faʻaaogaina i oloa eseese.

lalo alava

O'o'o Polyester Fiber

O alava polyester o'o'o o alava gaosia mai se ituaiga palasitika e ta'ua o le polyethylene terephthalate (PET).O nei alava ua fa'ainisinia ina ia maua se 'o'o'o'o, lea e mafai ai ona sili atu le fa'alumaina ma le susu-wicking meatotino.O alava polyester gaogao e masani ona faʻaaogaina i lavalava, moega, ma mea i fafo, e pei o ato moe ma peleue.

O se tasi o faʻamanuiaga autu o filo polyester gaogao o lo latou gafatia e taofi le vevela aʻo tumau pea le mama.O le mea lea e avea ai i latou ma filifiliga sili mo mea i fafo, lea o le mamafa ma le mafanafana o mea taua uma e lua.E le gata i lea, o filo polyester ga'o e hypoallergenic, ma avea ai ma filifiliga lelei mo tagata e maua i allergies po'o pa'u maaleale.

O alava fa'apipi'i 'ō'ō

Lalo Fiber

O lalo ose mea faanatura e sau mai fuifui vaivai ma fulu e ola i lalo o fulu o kusi ma pato.O alava pito i lalo e matua fa'amalu, mama, ma fa'apipi'i, ma avea ai ma filifiliga sili mo mea i fafo e pei o ato moe, peleue, ma ofutino.O alava pito i lalo e mānava fo'i, e fesoasoani e fa'atonutonu le vevela o le tino ma puipuia ai le vevela tele.

O se tasi o fa'aletonu autu o alava lalo o le leiloa o latou mea fa'amama pe a susu.E mafai ona avea lenei mea ma faʻafitauli i totonu o siosiomaga susu poʻo susu, lea e mafai ai ona faʻaputuina le susu i filo ma faʻaitiitia ai lo latou aoga.Ae ui i lea, o loʻo i ai mea e faʻafefe vai i lalo o loʻo avanoa e togafitia i se faʻapipiʻi faʻapitoa ina ia sili atu ona teteʻe i le susu.

O alava fa'apipi'i fa'atasi i lalo2.5D 25

Isi Fiber

I le faaopoopo atu i polyester gaogao ma alava lalo, e tele isi ituaiga o filo e faʻaaogaina i lavalava, moega, ma mea i fafo.O nisi o nei filo e aofia ai:

Cotton: O le cotton o se alava masani e malu, manava, ma tumau.E masani ona faʻaaogaina i lavalava ma moega.

Vulu: O le fulufulu mamoe o se filo faanatura e mafanafana, susu-wicking, ma e tetee i le manogi.E masani ona faʻaaogaina i mea e fai i fafo e pei o totini ma ofu mafanafana.

Nylon: O le nailoni o se alava gaosia e mama, malosi, ma umi.E masani ona fa'aoga i mea e fai i fafo e pei o fale'ie ma ato fa'afafa.

Polyester: O le polyester o se filo gaosia e mama, umi, ma susu-wicking.E masani ona faʻaaogaina i lavalava ma mea i fafo.

O'o'o i lalo e pei o le alava

Fa'ai'uga

O polyester omo, lalo, ma isi alava o mea taua ia e faʻaaogaina i oloa eseese.O nei filo e ofoina atu le tele o faʻamanuiaga, e aofia ai le mafanafana, mafanafana, tumau, ma le manava.Pe a filifilia oloa e faia mai nei mea, e taua le mafaufau i mea taua e pei o le siosiomaga o le a faʻaaogaina ai le oloa, le maualuga o le insulation e manaʻomia, ma soʻo se mea e fiafia i ai le tagata lava ia poʻo allergies.E ala i le malamalama i mea totino o nei filo, e mafai ai e tagata fa'atau ona faia filifiliga fa'apitoa e uiga i oloa latou te fa'atauina.


Taimi meli: Mati-21-2023