E te iloa alava polyester silicon conjugated gaogao?

O le fibre polyester silicon conjugated conjugated o se filo gaosia lauiloa lea e masani ona faʻaaogaina i faʻaoga eseese, e aofia ai lavalava, moega, ma mea e teu ai.O lenei filo e faia e ala i le tuʻufaʻatasia o le polyester ma le silikoni, e maua ai se mea vaivai, mama, ma le umi e ofoina atu le tele o mea lelei nai lo isi ituaiga alava.

3Dhollow silikoni mama

O se tasi o fa'amanuiaga sili ona taua o fa'alava fa'apipi'i fa'a'opo'opo polyester o lona gafatia e fa'atonutonu le vevela o le tino.

E mafua ona o le alava o loʻo i ai se 'oʻo'o'o, e mafai ai ona taamilo le ea ma faʻamalieina ai le tino i le taimi vevela.I le taimi lava e tasi, o le faʻapipiʻiina o le silicone i luga o le fiber e fesoasoani e maileia le vevela o le tino ma faʻamafanafanaina le tino i le tau malulu.O le mea lea ua avea ai le fibre polyester silicon conjugated omo ma filifiliga lelei mo moega, aua e mafai ona maua ai se siosiomaga moe lelei e tusa lava po o le a le vevela.

3Dhollow silikoni

O le isi fa'amanuiaga o le alava polyester silicon conjugated gaogao o lona malu ma le mafanafana.

O le alava e matua'i mama ma mafiafia, lea e lagona ai le matagofie ma le mafanafana i le pa'u.E fa'apea fo'i le hypoallergenic, o lona uiga e le fa'atupuina le fa'aleagaina o le pa'u po'o le fa'afefe, ma avea ai ma filifiliga lauiloa mo tagata e ma'ale'ale pa'u.

silikoni conjugated omo

I le faaopoopo atu i lona mafanafana ma le vevela-pulea meatotino, o'o'o conjugated silicon polyester fiber e matua umi foi.

O le alava e tete'e i le masaesae, ma e tumau pea lona foliga ma le maualuga e tusa lava pe a uma ona faʻaaogaina ma fufulu.E avea lea ma filifiliga lelei mo lavalava ma mea faʻapipiʻi, aua e mafai ona tatalia le faigata o le faʻaaogaina i aso uma ma faʻatumauina lona foliga i le taimi.

3Dhollow e leai se silikoni

E ui lava i le tele o ona tulaga lelei, ae o loʻo i ai ni faʻafitauli i le alava polyester silicon conjugated.

O se tasi o faʻafitauli sili ona taua o lona aʻafiaga o le siosiomaga.E pei o isi alava gaosia, o'o'o conjugated silicon polyester fiber e faia mai punaoa e le mafai ona faʻafouina ma e le mafai ona faʻaleagaina.O lona uiga e mafai ona saofagā i le fa'aleagaina o le si'osi'omaga ma umi se taimi e malepe ai i uta.O lea la, o le to'atele o tagata o lo'o liliu atu i isi mea e fa'aleleia ai le si'osi'omaga, e pei o le cotton organic ma le bamboo, e fa'aitiitia ai a'afiaga o le si'osi'omaga.

O le isi fa'aletonu o le alava polyester silicon conjugated ga'o o lona mu.

E pei o filo fa'asusu uma, o le polyester e sili ona mu ma e mafai ona liusuavai pe mu pe a fa'aalia i le maualuga o le vevela.O lea la, e taua tele le fa'aeteete pe a fa'aogaina alava polyester silicon conjugated ga'o i fa'aoga o lo'o lamatia ai le afi, e pei o moega ma mea e ufiufi ai.

E ui lava i nei fa'aletonu, o lo'o tumau pea le filo polyester silicon conjugated conjugated ose mea ta'uta'ua ma tele e fa'aoga lautele i le tele o talosaga.O lona malu, mafanafana, ma mea e faʻatonutonu ai le vevela e avea ai ma filifiliga lelei mo moega ma lavalava, ae o lona umi e talafeagai mo mea faʻapipiʻi ma isi faʻaoga mamafa.E ui atonu e le o se filifiliga sili ona lelei i le siʻosiʻomaga, ae o se filifiliga sili ona lelei mo i latou o loʻo suʻeina se mea maualuga, faʻaogaina mea e ofoina atu le tele o faʻamanuiaga.


Taimi meli: Mati-21-2023